Pozdravljeni, sem Patrik, jaz sem tisti, ki za vas izdela celovito spletno stran ali trgovino.

Patrik Rubin, Žerovinci 52C, 2259 Ivanjkovci, Slovenija
(+386) 040-780-959
patrik@rubin1.si
 

PRLEKWEB.SI

Spletni marketing 2020

Spletni marketing je preprosto povedano trženje nekega produkta, izdelka ali storitve preko spleta. Za investiranje v spletni marketing se vsako leto odloči več podjetij, saj ima zelo visoke potenciale za dvig prodaje. Trženje in oglaševanje preko spleta ima številne prednosti in lahko bistveno poveča prodajo. Pomembno pa je, da spremljate trende, ki se z razvojem digitalne tehnologije izredno hitro spreminjajo. Zato bi vam radi predstavili nekaj pričakovanj glede razvoja spletnega marketinga v prihajajočem letu.

Razlogov, da se neko podjetje odloči investirati v spletno oglaševanje in trženje, je izredno veliko. Pogosta taktika potencialnih kupcev pri nakupu novega izdelka je prav obisk spleta, saj omogoča hiter pregled ponudbe vseh proizvajalcev in ponudnikov podobnih izdelkov. To pomeni: če se gospa Angelca odloči, da bo kupila nov pralni stroj, bo v spletni brskalnik vpisala ključno besedo ‘pralni stroj’. Brskalnik ji bo med najvišje rezultate iskanja prikazal tiste ponudnike strojev, ki vlagajo v spletni marketing in optimizacijo njihovih spletnih strani. Če se vaše podjetje za to ni odločilo, je možnost, da bo potencialni kupec opazil vašo spletno stran in izdelek, ki ga ponujate, bistveno manjša.

Spletni marketing je v primerjavi z ostalimi klasičnimi oblikami oglaševanja veliko hitrejša in cenejša oblika oglaševanja, hkrati pa ob pravilni uporabi in dobrem poznavanju spletnih algoritmov omogoča, da produkte vašega podjetja opazi zelo širok krog tistih ljudi, ki bi jih ta izdelek zanimal. Poleg tega pa omogoča tudi zelo natančno merjenje in spremljanje rezultatov oglaševanja.

Res pa je, da se tudi spletni marketing iz leta v leti širi, spreminja, napreduje in spreminja svoje trende. Najpogosteje se začne pri oglaševanju prek Google Ads, nato pa se razširi še na ostale kanale, predvsem na družabna omrežja in e-pošto, kjer se povprečen Slovenec mesečno zadržuje 12 ur, kar je za povprečje zelo veliko. Družabna omrežja so tudi tista, ki zelo hitro spreminjajo svoje algoritme, načine oglaševanja in dosega objav, hkrati pa se tudi njihovo število uporabnikov hitro spreminja. Družabna omrežja, ki jih trenutno uporablja največ uporabnikov, so: Instagram, Facebook, Linkedln, Youtube, Tik Tok …

Ko se torej odločate za investiranje v spletni marketing, je dobro, da si ogledate trende za tista družabna omrežja, ki jih pogosto uporablja vaša ciljna skupina.

Spletni marketing ima velik potencial tudi v prihajajočem letu 2020. Pomembno je le, da ga zaupate ljudem, ki ga bodo znali dobro unovčiti zaradi poznavanja in spremljanja trendov, ki se zelo hitro spreminjajo. Za uspeh pa je potrebno biti ves čas na tekočem.

Srečno in uspešno!

Vir: https://www.spletnipartner.si/kako-bo-izgledal-spletni-marketing-v-letu-2020/

Vir prevzet dne 28.2.2020 ob 23:59 uri.

Ni komentarjev

Objavi komentar